نارسایی کلیه بیمار: من هنوز هم این امکان را به توقف دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه بیمار: من هنوز هم این امکان را به توقف دیالیز

نارسایی کلیه بیمار: من هنوز هم این امکان را به توقف DialysisI هستم یک بیمار نارسایی کلیه، من فقط باید در دیالیز به مدت یک ماه بوده است. اما به اندازه کلیه ام است که کمی کوچکتر از سطح عادی، آن روی 8cm است. در اینجا من می خواهم به دانستن من هنوز هم امکان برای جلوگیری از دیالیز داشته؟

در مرحله اول، کلیه 8 سانتی متر و ادرار در حد طبیعی می توانید به ما بگویید که گلومرول به طور کامل اسکلروزه نیست و آن را هنوز هم برخی از عملکرد کلیه است. چه تر است، شما فقط در دیالیز به مدت یک ماه است، بنابراین شما را در درمان دیالیز تکیه نه کاملا.

در حال حاضر پیوند کلیه و سلول های بنیادی دو راه می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از دیالیز در بالینی خلاص هستند.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با پیوند کلیه آشنا هستند، بنابراین ما نمی خواهد بیشتر در مورد آن صحبت کنید. سلول های بنیادی در چین استفاده می شود، این درمان ترکیبی داروهای غربی، تکنیک های پیشرفته تصفیه خون و داروهای گیاهی چینی با هم. تفاوت های بین سلول های بنیادی و درمان معمول برای نارسایی کلیه هستند: تکنیک های پیشرفته تصفیه خون مناسب مانند دیالیز، تبادل پلاسما، پرفیوژن خون، جذب ایمنی و غیره خواهد شد انتخاب برای از بین بردن مواد مضر مربوطه؛ داروهای گیاهی چینی استفاده می شود برای تعمیر آسیب کلیه و افزایش عملکرد کلیه از طریق افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده. اثرات درمان بهتر خواهد بود اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هنوز هم برخی از ادرار خاص.

دیالیز به احتمال زیاد به متوقف شود اگر عملکرد کلیه را می توان به حدود 20 بهبود یافته است.

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که دیالیز یکی از انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه است، اما آن است که تنها نیست. اگر شما علاقه مند در درمان جایگزین دیالیز و یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: